Reclame |
Reclames brengen niet alleen slechte dingen naar voren, maar ook goede. Helaas is dit onderscheid flinterdun en kan je het bijna niet meer uit elkaar halen. Vooral de amerikanen zijn hier zeker debet aan. Op de manier hoe ze iets presenteren maakt het vaak ongeloofwaardig. Vaak wordt er zo’n bejaarde tante ingezet die op een zeer ongeloofwaardige manier iets jou door de neus wil boren. Wat helemaal opvallend is, is dat ze een man inzetten en die wil jou eventjes wijs maken dat hij kok is van een beroemd restaurant. Sorry hoor, maar als hij kok is, dan ga ik liever niet bij hem eten! Maar die gasten begrijpen niet dat je daardoor iets goeds ook naar de klote kan helpen, want soms zitten er ook dingen tussen die wel heel erg goed zijn, alleen op een zeer kotsende manier gepresenteerd word. En eerlijk gezegd geloof ik die gasten ook niet meer en sla liever de reclame over. Maar ik zag een keer een reclame met zo’n oud mokkel die iets (natuurlijk amazing!) had en dat was de Stone wave. Dat is een aardewerk potje in de vorm van een tajine en hier kan je lekkere dingen in maken in de magnetron. Ik had het geluk dat een bekend warenhuis ze verkocht voor 5 euro per stuk en ze hadden er nog 2. Ik kocht ze alle twee zodat ik er nu 3 had en eerlijk gezegd, gebruik ik ze nu nog steeds. Helaas worden ze niet meer verkocht, misschien nog op marktplaats, maar ik heb ze niet meer kunnen vinden. Jammer... Ze zijn echt goed, alleen door die belachelijke reclame is het niet meer te koop, heel jammer. |